La Diputació de Granada dóna suport als municipis per incloure millores que afavoreixin els desplaçaments actius a les escoles.

La necessària avaluació i seguiment dels programes de camins escolars segurs.

La Diputació de Granada porta 10 anys desenvolupant un programa d’assessorament a municipis sobre la implantació de Camins Escolars Segurs a la seva Concertació Local. Fins ara han passat 34 municipis dels quals 31 han participat en aquesta avaluació, sustentada en una enquesta de 14 preguntes sobre la implantació del programa, a les quals se sumen 6 qüestions més en relació a la seva ubicació i començament d’aquest. Un cop finalitzades les enquestes, els resultats s’han traslladat a una base de dades a partir de la qual s’han establert encreuaments entre els diferents paràmetres enquestats per conèixer les debilitats, amenaces, fortaleses i oportunitats de cara al futur. Podeu consultar l’informe complet als següents enllaços. També adjuntem el Manual sobre la Implantació de Camins Escolars Segurs.