Boas e malas prácticas

Nesta sección, para cada indicador da listaxe d autoavaliación, queremos poñer exemplos de boas e malas prácticas para lograr contornas escolares seguras e saudables. Se coñeces algún exemplo, podes envialo a entornosescolares@isglobal.org e engadirémolo nesta sección. Grazas!

Apoio da administración púbica á mobilidade activa: o caso da deputación de Granada

Apoio da administración púbica á mobilidade activa: o caso da deputación de Granada

A Deputación de Granada apoia aos concellos para incluír melloras que favorezan os desprazamentos activos aos colexios.
A necesaria avaliación e seguimento dos programas de camiños escolares seguros.
A Deputación de Granada leva 10 anos desenvolvendo un programa de asesoramento a concellos sobre implantación de Camiños Escolares Seguros na súa Concertación Local. Ata a data pasaron 34 concellos dos que 31 participaron nesta avaliación sustentada nunha enquisa de 14 preguntas sobre a implantación do programa ás que se suman outras 6 cuestións respectivas á súa localización e comezo no mesmo. Unha vez finalizadas as enquisas, os resultados trasladáronse a unha base de datos a partir da cal establecéronse cruces entre os distintos parámetros enquisados a fin de coñecer as debilidades, ameazas, fortalezas e oportunidades do mesmo de fronte ao futuro. Pode consultar o informe completo nas seguintes ligazóns. Tamén adxuntamos o Manual sobre a Implantación de Camiños Escolares Seguros.
Exemplo de malas prácticas Na Lagoa

Exemplo de malas prácticas Na Lagoa

O proxecto “Achégame”, que se pretende impulsar desde a concellería de seguridade do  Ayto. da Lagoa, busca facilitar o tránsito de vehículos nas contornas escolares, poñendo o foco nunha parte do problema: os atascos. Esta estratexia é incompatible cos obxectivos que, sen dúbida, deben priorizarse: unha mobilidade sostible, activa, segura e máis autónoma.

O proxecto Europe Stars aplicado en Zaragoza

O proxecto Europe Stars aplicado en Zaragoza

AUTONOMÍA, QUE É? PARA QUE SERVE? COMO SE CONSTRÚE?  Deixámosvos o testemuño de profesorado, familias e alumnado da Rede  STARS Zaragoza: LINK

Desde a Rede  STARS Zaragoza contan por que e como é importante pensar o barrio xuntos e xuntas: LINK

Apoio da administración púbica á mobilidade activa: o caso da deputación de Granada

Apoio da administración púbica á mobilidade activa: o caso da deputación de Granada

A Deputación de Granada apoia aos concellos para incluír melloras que favorezan os desprazamentos activos aos colexios.
A necesaria avaliación e seguimento dos programas de camiños escolares seguros.
A Deputación de Granada leva 10 anos desenvolvendo un programa de asesoramento a concellos sobre implantación de Camiños Escolares Seguros na súa Concertación Local. Ata a data pasaron 34 concellos dos que 31 participaron nesta avaliación sustentada nunha enquisa de 14 preguntas sobre a implantación do programa ás que se suman outras 6 cuestións respectivas á súa localización e comezo no mesmo. Unha vez finalizadas as enquisas, os resultados trasladáronse a unha base de datos a partir da cal establecéronse cruces entre os distintos parámetros enquisados a fin de coñecer as debilidades, ameazas, fortalezas e oportunidades do mesmo de fronte ao futuro. Pode consultar o informe completo nas seguintes ligazóns. Tamén adxuntamos o Manual sobre a Implantación de Camiños Escolares Seguros.
Exemplo de malas prácticas Na Lagoa

Exemplo de malas prácticas Na Lagoa

O proxecto “Achégame”, que se pretende impulsar desde a concellería de seguridade do  Ayto. da Lagoa, busca facilitar o tránsito de vehículos nas contornas escolares, poñendo o foco nunha parte do problema: os atascos. Esta estratexia é incompatible cos obxectivos que, sen dúbida, deben priorizarse: unha mobilidade sostible, activa, segura e máis autónoma.

O proxecto Europe Stars aplicado en Zaragoza

O proxecto Europe Stars aplicado en Zaragoza

AUTONOMÍA, QUE É? PARA QUE SERVE? COMO SE CONSTRÚE?  Deixámosvos o testemuño de profesorado, familias e alumnado da Rede  STARS Zaragoza: LINK

Desde a Rede  STARS Zaragoza contan por que e como é importante pensar o barrio xuntos e xuntas: LINK