Praktika onak eta txarrak
Atal honetan, autoebaluazio-zerrendako adierazle bakoitzerako, jardunbide on eta txarren adibideak jarri nahi ditugu, eskola-ingurune seguru eta osasungarriak lortzeko. Adibideren bat ezagutzen baduzu, entornosescolares@isglobal.org helbidera bidal dezakezu, eta atal honetan gehituko dugu. Mila esker!

BizikletaBus aplikazioa: mugikortasun aktibo eta jasangarria sustatzeko!
Proiektua, izenak berak adierazten duen bezala, bizikletaz egiten den ibilbidea da, autobusa balitz bezala, eta haurrak jasotzen ditu pasatzen den puntu zehatzetan eskolara joateko.

Londresko eskola-matxinadari esker, ia 500 eskolek autoz iristea debekatu dute
Airearen kalitateari buruzko azterlan batek erakusten duenez, ekimenaren atzean dagoen “School Streets” herri-mugimenduak, nitrogeno dioxidoaren (NO2) maila % 23 murriztea eragin du eskola eremu eta inguruneetan.

Jardunbide txarren adibidea: eskola aurreko orube bat aparkaleku bihurtzea
Moveran (Zaragoza), Udalaren hirigintza arloak 2.400 metro karratuko udal jabetzako orube bat egokitu zuen Juan Pablo Bonet Ikastetxe Publikoko gurasoek aparkaleku gisa erabiltzeko. Jardunbide txarraren adibide argia da hori, eta “Eskola-ingurune seguru eta osasungarriak” ekimenaren helburuen aurka doa. Udaleko hainbat arloren (osasuna, hezkuntza, hirigintza, mugikortasuna, etab.) arteko elkarlan falta ere erakusten du.

“Pedalei eraginez eta oinez eskolara”
Obesitatea arazo larria da gaur egungo gizartean, eta herritar guztiei eragiten die. Jarduera fisikoaren maila urriek eta sedentarismoak osasungarria ez den bizimodua eragiten dute haur eta nerabeengan. Eskolarako joan-etorria, haur eta gazteek egunero gutxienez bi aldiz egiten duten jarduera da, eskolara joateko eta handik itzultzeko. PACO proiektuak eskolako joan-etorri aktiboen ezagutzan sakondu nahi du. Ezagutu itzazu bere emaitzak!

BizikletaBus aplikazioa: mugikortasun aktibo eta jasangarria sustatzeko!
Proiektua, izenak berak adierazten duen bezala, bizikletaz egiten den ibilbidea da, autobusa balitz bezala, eta haurrak jasotzen ditu pasatzen den puntu zehatzetan eskolara joateko.

Londresko eskola-matxinadari esker, ia 500 eskolek autoz iristea debekatu dute
Airearen kalitateari buruzko azterlan batek erakusten duenez, ekimenaren atzean dagoen “School Streets” herri-mugimenduak, nitrogeno dioxidoaren (NO2) maila % 23 murriztea eragin du eskola eremu eta inguruneetan.

Jardunbide txarren adibidea: eskola aurreko orube bat aparkaleku bihurtzea
Moveran (Zaragoza), Udalaren hirigintza arloak 2.400 metro karratuko udal jabetzako orube bat egokitu zuen Juan Pablo Bonet Ikastetxe Publikoko gurasoek aparkaleku gisa erabiltzeko. Jardunbide txarraren adibide argia da hori, eta “Eskola-ingurune seguru eta osasungarriak” ekimenaren helburuen aurka doa. Udaleko hainbat arloren (osasuna, hezkuntza, hirigintza, mugikortasuna, etab.) arteko elkarlan falta ere erakusten du.

“Pedalei eraginez eta oinez eskolara”
Obesitatea arazo larria da gaur egungo gizartean, eta herritar guztiei eragiten die. Jarduera fisikoaren maila urriek eta sedentarismoak osasungarria ez den bizimodua eragiten dute haur eta nerabeengan. Eskolarako joan-etorria, haur eta gazteek egunero gutxienez bi aldiz egiten duten jarduera da, eskolara joateko eta handik itzultzeko. PACO proiektuak eskolako joan-etorri aktiboen ezagutzan sakondu nahi du. Ezagutu itzazu bere emaitzak!